loading...
پرده زبرا
محمدرضا افشار بازدید : 122 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

پرده های زبرا برای آشپزخانه

امروز می خواهیم در مورد پرده آشپزخانه صحبت کنیم، چون به شدت برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه مهم است، و خانم ها بیشترین زمان را در آشپزخانه سپری میکنند و اصطلاحا می گویند آشپزخانه قلب خانه است.
پس بهتر است این فضا جوری طراحی شود که آرامش و زیبایی حفظ شود. در اولین قدم باید میزان نور را در نظر بگیرید و بعد از آن فضایی که در اختیار دارید .

 

محمدرضا افشار بازدید : 76 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آسمان مجازی در معماری امروزی فناوری شناخته شده ای است که جایگاه ویژه ای در زمینه دکوراسیون داخلی به دست آورده است. این تکنولوژی از لحاظ مدرن بودن و جذابیت توانسته محبوبیت بسیاری برای خود کسب کند. همین محبوبیت کاربرد فراوان آن در محیط های کاری و خانگی را سبب شده است. تکنولوژی به روزی که آسمانی صاف، اگر بخواهید ابری یا آفتابی و یا اصلا دلتان کهکشان، گل و بلبل و… بخواهد را به راحتی مهمان محیط سر بسته شما می کند.

آشنایی با آسمان مجازی یا سقف کاذب تصویری

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که با آسمان مجازی آشنایی نداشته باشد. به طور کلی افراد مختلفی کم و بیش نسبت به این ایده نوین دنیای معماری شناخت دارند. بسیاری از شناخت ها تا حد نحوه کاربرد آسمان مجازی و ویژگی های سقف کشسان هست. شناخت بیشتر شما را در خرید و انتخاب سقف کاذب تصویری مناسب راهنمایی خواهد کرد.

 

 

آسمان مجازی, اسمان مجازی, انواع سقف کشسان, راهنمایی درباره آسمان مجازی, سقف باریسول, سقف کاذب, سقف کشسان

محمدرضا افشار بازدید : 153 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

مدل پرده زبرا طرح دار - پرده ها طرح های متنوعی دارند که مدل پرده زبرا نیز یکی از انواع طرح های پرده است . در ادامه این بخش انواع مدل های پرده زبرا با طراحی های مدرن و متفاوت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل پرده زبرا طرح دار از انواع پرده های تزئینی است و شما می توانید از این طرح پرده به عنوان پرده پذیرایی و پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب استفاده کنید و همچنین پرده زبرا می تواند بهترین انتخاب برای دفاتر کار باشد. در ادامه این مطلب تصاویری از جدیدترین طرح های مدل پرده زبرا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

امروزه مدل های متنوعی از پرده در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود از انواع مدل پرده های حریر و زبرا استفاده نمایید. مدل و طرح پرده در طراحی دکوراسیون داخلی هر مکانی می تواند نقش برجسته ای را داشته باشد.

 

محمدرضا افشار بازدید : 304 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

قیمت کاغذ دیواری طرح داماس یا داماسک و همه چیز درباره آن

تاریخچه طرح داماس

حتما شما هم با کلمه داماسک یا متداول تر آن طرح داماس مواجه شده اید.

طرح داماس که در اکثر حوزه های طراحی داخلی و دکوراسیون و حتی نقش و طرح پارچه و فرش استفاده میشود بر گرفته از اسم باستانی دمشق می باشد.

در سالهای دور صنعت بافندگی ویژه ای در دمشق مرکز سوریه رونق داشت که در آن روی زمینه ای که رنگ سنگینی داشت  با ابریشم نقشی را میبافتندکه نقشی تکرار شونده و قرینه ازتصاویر گلها و گیاهان بود. كاغذ ديواري طرح داماس

هنگامی که این طرح و  سبک به اروپا صادر شد با محبوبیت بالایی مواجه شد و بخاطر خواستگاهش(دمشق ) به داماسک معروف شد.

از گذشته تا کنون داماس به عنوان سنبلی لوکس و اشرافی شناخته میشود الگویی  خاورمیانه ای که امروزه از معروفترین طرح های جهانی است.

تقریبا بیشتر وسایل خانه از روتختی و کوسن و پارچه مبل گرفته تا آباژور و فرش و کاغذ دیواری و کاشی ,میتواند  دارای نقش های داماس باشد.

 

قیمت کاغذ دیواری طرح داماس, کاغذ دیواری طرح داماس, كاغذ ديواري طرح داماس, طرح داماس, کاغذ دیواری طرح داماسک, کاغذ طرح داماسک

محمدرضا افشار بازدید : 53 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آموزش نصب کاغذ دیواری و طرز صحیح آماده سازی اتاق و دیوار

پیش از نصب كاغذ ديواري ، آماده ­سازی اتاق و دیوار فوق­ العاده مهم است. دیوارها باید صاف و یکدست باشند تا کاغذ دیواری به خوبی روی آنها بنشیند و آنطور که می­خواهید زیبا شود.

در ادامه مطلب آموزش نصب کاغذ دیواری را برای شما شرح خواهیم داد .

 

نصب كاغذ ديواري, آموزش نصب کاغذ دیواری, طرز نصب کاغذ دیواری, فیلم آموزش نصب کاغذ دیواری, فیلم نصب کاغذ دیواری

محمدرضا افشار بازدید : 73 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دکوراسیون اتاق خواب

نوآذین : تصاویر جالبی از اتاق خواب سلبریتی ها را می توانید در زیر مشاهده کنید: التون جان ویل اسمیت شارون اوزبورن الن دجنرس سارا جسیکا پارکر ماریا کری جنیفر آنیستون دوناتله ورساچه رالف لارن کورتنی کاکس جان مایر و ...

 

التون جان :

 سر التون هرکیولس جان (به انگلیسی: Sir Elton Hercules John) با نام اصلی رجینالد کِنِث دِوایت (به انگلیسی: Reginald Kenneth Dwight) (زادهٔ ۲۵ مارس ۱۹۴۷) خواننده، آهنگساز و پیانیست اهل انگلستان است. تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثار التون جان در جهان به فروش رسیده است که به همین خاطر او به یکی از موفّق‌ترین هنرمندان جهان در تمام دوران‌ها تبدیل شده‌است.

دکوراسیون,دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب ویل اسمیت,اتاق خواب سلبریتی ها,کالای خواب دونفره

محمدرضا افشار بازدید : 46 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

طراحی‌های زیبا در آسمان مجازی اسکای لایف مکان موردنظرتان می‌تواند بر اساس نظر کارشناسان و یا طبق سلیقه و علایق خود شما صورت گیرد و در سقف و دیوار موردنظر اجرا شود.

انواع طراحی های اسکای لایف, اسکای لایف در محل کار, آسمان مجازی در محل کار, اسکای لایف در دندانپزشکی, اتاق خواب و اسکای لایف, آسمان مجازی , اسکای لایف, طرح اسکای لایف, طرح آسمان مجازی, آسمان مجازی در دندان پزشکی

محمدرضا افشار بازدید : 69 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

کاغذ دیواری خانه های ایرانی سه بعدی و ساده مناسب خانه های کوچک

اگر فضای منزل شما کوچک است و از کفپوش طرح دار در خانه خود استفاده کرده اید کاغذ دیواری ها با رنگ گرم و ملایم و طرح ساده می تواند برای منزل شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

انتخاب مناسب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

طراحی در فضاهای کوچک، مهارتی است که در آن با استفاده از روش هایی ساده در انتخاب لوازم خانه و یا رنگ و طرح دیوارها می شود کوچک ترین فضاها را هم نیز بزرگ تر از آنچه است، جلوه داد.کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری خانه های ایرانی, کاغذ دیواری, کاغذ دیواری خانه کوچک, کاغذ دیواری خانه های کوچک, انواع کاغذ دیواری

محمدرضا افشار بازدید : 48 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

گروه تحریریه نوآذین : مطلب فروشگاه کالای خواب نوآذین چگونه یک رو تختی خوب انتخاب کنیم یکی مطلبی است که شما عزیزان را در انتخاب یک روتختی خوب که از جنس خوبی برخوردار باشه و مناسب فضای دکوراسیون اتاق خواب شما باشه.

 

فروشگاه کالای خواب نوآذین چگونه یک رو تختی خوب انتخاب کنیم

فروشگاه کالای خواب نوآذین,روتختی,فروشگاه کالای خواب,کالای خواب,کالای خواب نوآذین

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,980
  • بازدید کلی : 9,114